Els premis Agripina, creats el 2011 per a guardonar i incentivar la creativitat publicitària i les estratègies de màrqueting i comunicació que destaquen en el nostre país, lliuren 48 distincions repartides en set blocs: publicitat, màrqueting, comunicació, audiovisual, gràfica, online i innovació.
La campanya low cost #VALERIAVENAELCHE ha guanyat el premi en la categoria “Gestió de Xarxes Socials”, en la VI edició dels premis Agripina, celebrats la passada nit en la ciutat de Màlaga, després d’haver obtingut el premi Alce el passat mes de juny i el Gato de Plata fa a penes 24 hores, tots dos també en la categoria de xarxes socials.El passat mes d’abril, Visitelche arribava a 5 milions de persones, a través de les xarxes socials, gràcies a aquesta campanya realitzada en col·laboració amb l’empresa de publicitat Utopicum
Recordem que el passat mes d’abril, Visitelche arribava a més de cinc milions de persones, a través de les xarxes socials (tres milions en Twitter i dos milions en Facebook), amb aquesta campanya low cost realitzada en col·laboració amb l’empresa de publicitat Utopicum.
El lliurament de reconeixements va tindre lloc ahir dijous, 1 de desembre, en l’Auditori Edgar Neville de la ciutat de Màlaga.