El regidor de Promoció Econòmica i Ocupació, Héctor Díez, i la cantant il·licitana Verónica Romero han presentat aquest matí la campanya #ElcheFollowers, que el seu objectiu és impulsar el comerç local a través de les xarxes socials i les noves tecnologies.
“Volem que els il·licitans compren en els nostres comerços, que Elx siga un pol d’atracció comercial per a altres comarques i que els turistes no solament vengen a conèixer la ciutat sinó que també consumen en ella”, ha explicat Díez i ha afegit que dues de les finalitats de la iniciativa són que els compradors “presumisquen del comerç del seu barri” i que es modernitzen els negocis locals amb les xarxes socials.
La campanya #ElcheFollowers, el lema de la qual és “Segueix-nos per tota la ciutat”, és fruit del treball de la Taula de les Associacions del xicotet comerç local i va a comptar amb diferents rostres coneguts de la ciutat. A través de diferents hashtags, com #FoodFollower o #FashionFollower, els compradors podran compartir les seues adquisicions o recomanar restaurants i llocs d’oci de la ciutat.
Verónica Romero, per exemple, és l’encarregada de donar imatge al hashtag #BeautyFollower, una forma diferent de donar a conèixer negocis il·licitans dedicats a la bellesa i la cura personal.
“És alguna cosa que dóna frescor als comerços i que va a fer més divertit el fet d’anar a comprar”, ha assegurat Verónica Romero i ha reconegut que ella cada vegada que ve a Elx aprofita per a fer les seues compres personals.
La durada d’aquesta campanya va a ser d’uns 6 mesos, en els quals es va a viralizar el comerç local en les xarxes socials i per tota la ciutat amb vídeos promocionals i cartelleria. Tot açò amb la col·laboració dels il·licitans famosos que han decidit recolzar de forma desinteressada a aquest sector econòmic tan important i generador d’ocupació en la ciutat.