Visitelche, en col·laboració amb el Centre de Turisme d’Alacant Interior, ha organitzat un curs formatiu sobre tècniques de comunicació per a atendre amb èxit el client. Esta formació està dirigida a treballadors i treballadores, ocupats i ocupades del sector turístic de la Comunitat Valenciana, el finançament de la qual està realitzada pel Fons Social Europeu i la Generalitat Valenciana.
Els objectius són aprendre a diferenciar la qualitat del servici a l’hora d’atendre el client, aprendre a comunicar una imatge excepcional de l’empresa i així diferenciar-la dels competidors, aprendre que els clients satisfets convertisquen el nostre negoci en la seua empresa preferida, a més de manejar la comunicació tant interna com externa del propi negoci.
El curs, que estarà impartit per la formadora Julia Alonso, es desenrotllarà els pròxims 28 i 29 de novembre, entre les 16:30 i les 20:30 hores, en el Centre de Congressos “Ciutat d’Elx”.
Els interessats a assistir disposen de termini per a inscriure’s fins al 21 de novembre de 2016 i hauran de fer la inscripció en Visitelche, en el propi Centre de Congressos, situat en el C/ Filet de Fora, 1, Elx, o bé pel correu electrònic auxiliar@visitelche.com, indicant nom, adreça, telèfon, e-mail, nom i telèfon de l’empresa i lloc que ocupa i adjuntar còpia del D.N.I i còpia de nòmina recent o rebut del pagament d’autònom actual. També es pot realitzar el tràmit en la web www.cdt.gva.es apartat SECRETARIA VIRTUAL/INSCRIPCIÓ CURSOS. Més informació en el telèfon 966 658 140.