La festa començarà a les 23.30 hores en la Plaça de Baix i després de les campanades hi haurà música fins a les 4 de la matinada.
L’edil de festes, Pepe Pérez, ha presentat la programació municipal per a Nit de Cap d’Any que començarà demà a les 23.30 hores en la Plaça de Baix i durarà fins a les 4 de la matinada amb música a càrrec del DJ Jesús Rodríguez.
“Demà acomiadarem l’any 2016 i des de la regidoria de festes hem preparat una gran celebració per a dir adéu a un any ple d’activitats festeres. Des de l’Ajuntament demanem l’ús responsable de les begudes alcohòliques”, ha explicat l’edil de Festes.
Així mateix per a les persones que acudisquen a la Plaça de Baix a prendre els raïms l’Ajuntament habilitarà una pantalla geganta amb més de 12.000 watios de so perquè els assistents no es perden el moment més esperat de la nit, el de menjar les 12 raïms de la sort.