Més de 150 comerços s’han adherit ja a la campanya de “Elche Followers”

Més de 150 comerços s’han adherit ja a la campanya de “Elche Followers”

El futbolista Aaron Ñíguez, nova cara de la campanya, anima els il·licitans a comprar en el xicotet comerç

El regidor de Promoció Econòmica i Ocupació, Héctor Díez, ha presentat este matí la nova cara de la campanya #ElcheFollowers posada en marxa per l’Ajuntament i les associacions de comerciants a fi de potenciar el xicotet comerç de la ciutat. Es tracta del futbolista il·licità Aaron Ñíguez, que personalment ha animat tots els il·licitans a fer les seues compres de Nadal en els comerços de proximitat de barris i pedanies.
“Es tracta d’una campanya que està complint l’objectiu amb el qual es creà i que no és altre que difondre en xarxes socials els avantatges de comprar en el xicotet comerç de la ciutat i les seues pedanies”, ha assenyalat Díez, que ha destacat que més de 150 comerços s’han registrat en la web www.elchefollowers.es i es beneficiaran dels avantatges de la difusió i accions de comunicació en les xarxes socials que es porten a terme per mitjà d’esta iniciativa.
Per altra banda, els passats dies 16 i 17 de desembre se celebrà el “Weekend Followers” en què a través d’un joc-concurs a peu de carrer els ciutadans que han encertat unes senzilles preguntes han obtingut premis i descomptes per a anar a comprar al xicotet comerç.