630 jóvens participaren en el programa d’ocupació juvenil de l’Ajuntament i la Cambra de Comerç

630 jóvens participaren en el programa d’ocupació juvenil de l’Ajuntament i la Cambra de Comerç

L’alcalde, Carlos González, i el president de la Cambra de Comerç, Juan Bautista Riera, mantenen una reunió en l’Ajuntament

Un total de 630 jóvens s’inscrigueren en el Programa d’Ocupació Juvenil (PICE) que l’Ajuntament d’Elx i la Cambra de Comerç impulsaren durant l’any passat, segons es posà de manifest durant una reunió que ahir a la vesprada mantingueren l’alcalde, Carlos González, i el nou president de l’entitat, Juan Bautista Riera, a més del regidor de Promoció Econòmica, Héctor Díez. Així mateix, altres 570 jóvens participaren en el Pla d’Orientacions Vocacionals.
Tant l’alcalde com el president de la Cambra valoraren molt positivament estes accions, entre altres relacionades amb projectes de coaching, assessories i cursos de formació. Durant l’entrevista en l’Alcaldia s’ha acordat mantindre una reunió amb els empresaris del Parc Empresarial, on la Cambra té una seu, i de la zona, per a exposar-los els importants beneficis que suposen donar treball a jóvens inscrits en el programa PICE, entre altres assumptes d’interés.