Visitelche assistix a “Madrid Fusión” junt amb l’associació “Alimentos de Elche”, els productes del Camp d’Elx i la denominació d’origen protegida Magrana Mollar d’Elx

Visitelche assistix a “Madrid Fusión” junt amb l’associació “Alimentos de Elche”, els productes del Camp d’Elx i la denominació d’origen protegida Magrana Mollar d’Elx

En esta edició de 2017, Elx reforça amb la presència de la magrana mollar el reconeixement de la Denominació d’Origen obtingut l’any passat.

Visitelche està present, junt amb l’associació Alimentos de Elche, els productes del Camp d’Elx i la Denominació de Origen Protegit Magrana Mollar d’Elx, en una nova edició del Congrés Internacional de Gastronomia, Madrid Fusión, que se celebra del 23 al 25 de gener en el Palau de Congressos de Madrid.
Es tracta d’una trobada de xefs de renom internacional i noves promeses procedents de tots els països, on s’organitzen demostracions i degustacions de productes (olis, vins, formatges, begudes, fruites i verdures, licors, entre altres), a més de sessions de treball, conferències i concursos.
En esta edició, la gastronomia i els productes del camp d’Elx tornen a estar presents en l’estand de la Comunitat Valenciana, on la magrana mollar té una especial importància, reforçant així la seua imatge com a producte amb Denominació d’Origen obtingut l’any passat per part de la Unió Europea. Distinció que fa únic este producte il·licità. També tindran presència destacada alguns dels productes de l’associació Alimentos de Elche com Destilerías SYS, Ibarra Abadia Tomachaf, suc de magrana Granavida, olis de l’almàssera El Tendre, Margus Snacks i, no cal dir-ho, la magrana mollar entre altres…
Així, este congrés gastronòmic és un punt de trobada entre productors, distribuïdors, restauradors i cuiners de tot el món que acudixen a este succés, cada any, per establir i reforçar els seus contactes comercials, en relació a la gastronomia.
Visitelche participa en esta reunió gastronòmica en la línia de la seua estratègia de promoció i comercialització dels productes i la riquesa gastronòmica de la nostra ciutat i del camp d’Elx. Dins del calendari establit per als tres dies de treball Visitelche i Alimentos de Elche han organitzat un programa de degustacions i presentacions de tots els productes il·licitans.
Les dades de Madrid Fusión:
En la passada edició 2016, es donaren cita en esta trobada un total de 1.100 congressistes, 3.200 inscripcions al congrés, 103 ponències (30 d’elles internacionals), a més de 150 expositors (22 internacionals). Superant la pàgina web www.madridfusion.net més de cent mil visites, entre els mesos de gener i febrer.
La qual cosa ens dóna una imatge molt detallada de la dimensió i la visibilitat d’esta trobada gastronòmica en el panorama internacional on els productes d’Elx es posicionen també com a referent gastronòmic.