#ElcheFollowers aplega a més de 40.000 persones en les xarxes i 200 comerços en la seua web

#ElcheFollowers aplega a més de 40.000 persones en les xarxes i 200 comerços en la seua web

La xef il·licitana Susi Díaz és el nou rostre de la iniciativa de suport al comerç local i anima els il·licitans a valorar la cultura gastronòmica de la ciutat

L’alcalde d’Elx, Carlos González, i el regidor d’Ocupació i Promoció, Héctor Díez, han presentat este matí el nou rostre de #ElcheFollowers. Es tracta de la xef il·licitana Susi Díaz i representarà la part més culinària de la iniciativa, el denominat #FoodFollower.
“Estem molt contents amb la campanya que ja fa tres mesos que funciona i amb la qual hem aplegat en Xarxes Socials a més de 40.000 persones”, ha explicat Héctor Díez, que ha afegit que ja hi ha més de 200 comerços adherits a #ElcheFollowers que s’han registrat a través de la web www.elchefollowers.es.
La xef il·licitana, Susi Díaz, ha expressat la seua gratitud per formar part de la campanya i ha exposat que Elx és un lloc molt privilegiat ja que la gran part dels productes que es veuen en els mercats procedixen d’un radi que no supera el kilòmetre. “Cal començar a entendre que anar a comprar al mercat no es cosa ni de iaios ni de persones majors i que cal dur els més menuts perquè comencen a familiaritzar-se amb els productes de la zona”, ha exposat Susi Díaz.
Així mateix, per a amenitzar la jornada s’ha dut a terme un concurs a l’estil Top Chef, en què diversos representants de l’Associació de Comerciants d’Elx, junt amb el regidor de Mercats, Carlos Sánchez, han hagut de competir emplatant unes molles una ensalada de capellans davant la mirada de la xef il·licitana. Finalment, el guanyador ha sigut el regidor de l’Ajuntament, al qual se li ha fet entrega com a premi una cistella amb productes de la zona.