Commemorem el 75é aniversari de la mort del poeta.
El IVAJ GVA JOVE, amb la Diputació d’Alacant i tots el ajuntaments pels quals passa la SENDA DEL POETA, tornem un any més a omplir els camins de la nostra comarca de cultura, de tradició, de poesia, de jóvens fent i mantenint la memòria…. la nostra memòria.
Enguany es fa amb especial interés i il·lusió per ser l’any en què commemorem el 75é aniversari de la mort del poeta. 75 anys plens de motius pels quals Elx s’ha mantingut unida a la vida, a la memòria i a la història de “Miguel”. Ciutat per la qual passà el poeta camí a la seua mort.
Ciutat que deixà impregnada d’aroma… aroma d’intel·lectual, aroma d’home que donà la cara pels drets i la llibertat de tots, aroma de pare, aroma d’espòs……Miguel.
És per això que el nostre municipi es vist de festa, d’esport, de salut, de reconeixement i del més gran dels respectes el cap de setmana del 24, 25 i 26 de març per a un any més tornar a LA SENDA DEL POETA.
Vos invite a deixar que passen de llarg els senderistes per les vostres vides sense que hàgeu tingut l’oportunitat de compartir amb ells una experiència enriquidora per a qualsevol jove que decidisca que en este mes de març la seua manera de conéixer gent i de comunicar-se serà distinta.
Coneixerem gent caminant al seu costat, amb la qual parem a descansar… a qui ajude a incorporar-se… a qui em dóna aigua, a qui em somriu i em diu “ja queda poc !!”.
Ens comunicarem mirant-nos als ulls, allargar una mà, somrient, preguntant, esperant… I potser després li envie un wassap, però escrivint les paraules completes…. com hauria fet el poeta.
Vos esperem este divendres 24 de març en el Centre Hernandià d’Oriola per a donar l’eixida a eixos tres dies d’experiències que passaran per Redovà, Callosa de Segura, Coix, la Granja de Rocamora, Albatera,Sant Isidre i Crevillent.
El dissabte 25 els senderistes aplegaran al nostre municipi, per quedar-se amb nosaltres eixa vesprada-nit, a les sis, i travessaran la nostra ciutat fent primer una parada per a saludar el Poeta, en el monument que Elx volgué tindre a l’entrada per sempre, saber que Miguel “viu ací”, en l’avinguda de la Llibertat.
El diumenge 26 se n’aniran cap a Alacant on conclourà la senda en el lloc que on morí però que el perpetuà guardant i respectant les restes del Poeta… adéu, Miguel!!
Privacy Overview
Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.