Este projecte mundial pretén fomentar l’ús de la bicicleta a través d’un repte d’un mes de duració que començarà el pròxim 1 d’abril
La regidora de Mobilitat, Esther Díez, s’ha unit a la campanya i anima els ciutadans a prendre el seu exemple i a participar
La regidora de Mobilitat, Esther Díez, ha presentat este matí la iniciativa mundial “30 dies en bici”, a la qual s’ha adherit l’Ajuntament d’Elx. Esta campanya pretén conscienciar la societat sobre l’ús de la bicicleta a través d’un repte en què els usuaris hauran de fer ús de la bici durant un mes.
“Està demostrat que quan algú realitza una mateixa activitat durant 21 dies seguits, el cos s’acostuma i no oblida”, ha explicat la regidora de Mobilitat, que anima els il·licitans a adherir-se a esta iniciativa que vol crear consciència sobre el medi ambient.
Esther Díez, ha volgut ser exemple i ha entrat a la web de la campanya, www.30diasenbici.com, per a inscriure’s en ella. L’usuari, després d’inscriure’s pot vore en una pàgina totes les persones que han fet la mateixa cosa.
Un dels impulsors d’esta campanya a Elx, Fernándo Sáez, ha assenyalat que a més del repte s’impulsaran també distintes activitats, com ara un concurs de fotografia, en el qual els guanyadors rebran premis de marques locals, a fi de potenciar més la ciutat dins d’esta campanya.
Els ciutadans d’Elx poden trobar més informació sobre la iniciativa i les activitats que es desplegaran a través de la pàgina de Facebook “30 dies en bici Elx”.