L’Ajuntament s’adherix a la celebració del Dia del Gitano

L’Ajuntament s’adherix a la celebració del Dia del Gitano

Els actes se celebraran el 7 d’abril amb la lectura de la declaració institucional i amb diverses activitats
La regidora d’Igualtat, Tere Macià, anima tota la ciutadania a participar en les activitats que es tenen programades

L’Ajuntament d’Elx s’adherix a la celebració del Dia del Gitano. Així ho ha anunciat este matí la regidora d’Igualtat, Tere Macià, que ha presentat els actes que se celebraran el pròxim 7 d’abril.
“Anime tots els il·licitans a participar en estos actes, que pretenen conscienciar sobre la inclusió del poble gitano en la societat”, ha exposat la regidora de l’àrea.
Així mateix, el actes començaran a les 11.30 hores amb la lectura de la declaració institucional en el Saló de Plens de l’Ajuntament. A les 11.45 hores la presidenta de l’associació de dones Sinando Kali de Jaén farà una conferència.
Per acabar, a les 12 hores se celebrarà el llançament de pètals de rosa i la col·locació d’una pancarta en la vessant del riu.