La campanya #”ValeriaVenAElche” aconseguix un premi AMPE de plata com a finalista dels premis en la categoria digital

La campanya #”ValeriaVenAElche” aconseguix un premi AMPE de plata com a finalista dels premis en la categoria digital

La campanya #ValeriaVenAElche, realitzada per Visitelche i l’agència de publicitat Utopicum seguix obtenint èxits.
Els premis AMPE, que reconeixen la millor creativitat publicitària amb la seua correcta adequació i adaptació al medi, estan organitzats des de 1969 per l’Associació de Mitjans Publicitaris Espanyols i la seua 49a edició se celebrà en el Palau de la Premsa de Madrid el 24 de maig.
En esta ocasió es tracta d’un reconeixement de gran prestigi a nivell nacional, on la campanya #ValeriaVenAElche s’ha mesurat amb anunciants i agències de gran prestigi, estant la categoria digital conformada pels següents competidors:
• Twentieth Century Fox Film Corporation, amb la campanya X MEN Apocalypse, realitzada per l’Agència Prisa Brand Solutions.
• VAESA, Wolkswagen, amb la campanya Hola Tiguan, realitzada per DBD España.
• Ssangyong, amb la campanya Ssangyong nombres, de Pingüino Torreblanca.
• Promotor turisme de Canàries, amb la campanya #StopBlueondays, de DEC BBDO.
• Visitelche, amb la campanya #ValeriaVenAElche, d’Utopicum.
Per altra banda, també ahir 24 de maig es publicà per part de GVA Invat.tur – Institut Valencià de Tecnologies Turístiques el VIII Baròmetre de Xarxes Socials i Destinacions Turístiques de la Comunitat Valenciana, i en el qual la campanya #ValeriaVenAElche ocupa un lloc molt destacat com a èxit de campanya de màrqueting en línia.