La campanya #ValeriaVenAElche, realitzada per Visitelche i l’agència de publicitat Utopicum seguix obtenint èxits.
Els premis AMPE, que reconeixen la millor creativitat publicitària amb la seua correcta adequació i adaptació al medi, estan organitzats des de 1969 per l’Associació de Mitjans Publicitaris Espanyols i la seua 49a edició se celebrà en el Palau de la Premsa de Madrid el 24 de maig.
En esta ocasió es tracta d’un reconeixement de gran prestigi a nivell nacional, on la campanya #ValeriaVenAElche s’ha mesurat amb anunciants i agències de gran prestigi, estant la categoria digital conformada pels següents competidors:
• Twentieth Century Fox Film Corporation, amb la campanya X MEN Apocalypse, realitzada per l’Agència Prisa Brand Solutions.
• VAESA, Wolkswagen, amb la campanya Hola Tiguan, realitzada per DBD España.
• Ssangyong, amb la campanya Ssangyong nombres, de Pingüino Torreblanca.
• Promotor turisme de Canàries, amb la campanya #StopBlueondays, de DEC BBDO.
• Visitelche, amb la campanya #ValeriaVenAElche, d’Utopicum.
Per altra banda, també ahir 24 de maig es publicà per part de GVA Invat.tur – Institut Valencià de Tecnologies Turístiques el VIII Baròmetre de Xarxes Socials i Destinacions Turístiques de la Comunitat Valenciana, i en el qual la campanya #ValeriaVenAElche ocupa un lloc molt destacat com a èxit de campanya de màrqueting en línia.
Privacy Overview
Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.