Nous cursos de cuina per a l’obtenció de certificats de professionalitat

Nous cursos de cuina per a l’obtenció de certificats de professionalitat

Des del pròxim dilluns 15 fins al 26 de maig estarà obert el termini de presentació de sol·licituds per a participar en els processos selectius dels cursos següents:
Cuina (HOTR0408)
Lloc impartició: Escola Municipal d’Hoteleria
Nombre d’alumnes: 15
Duració del curs: 810 hores.
Horari: de 8:00 a 14:00 hores.
Data de començament prevista: 12 de juny de 2017
Operacions Bàsiques de Cuina (HTOR0408)
Lloc impartició: Escola Municipal d’Hoteleria
Nombre d’alumnes: 15
Duració del curs: 350 hores.
Horari: de 15:00 a 21:00 hores.
Data de començament prevista: 14 de juny de 2017.

Les Bases per a la selecció dels alumnes, així com el model de sol·licitud, estan disponibles en la pàgina web elcheemprende.com.
El procés selectiu constarà de 2 fases:
Una prova escrita de 20 preguntes, eliminatòria, que permetrà avaluar de manera objectiva les capacitats específiques i aptituds vinculades al perfil professional del certificat, per mitjà de preguntes de raonament verbal, numèric, etc.
Una entrevista personal on es valorarà la idoneïtat dels aspirants, centrant-se en temes professionals, formatius i personals, que permeta avaluar l’actitud, la motivació, habilitat i experiència dels aspirants.
Participaran en el procés selectiu un màxim de 200 candidats per curs, que seran preseleccionats en atenció a l’orde de presentació de sol·licituds.
En les bases s’establixen els requisits a complir per a poder accedir a cada un dels cursos, així com la documentació a presentar junt amb la instància.