L’alcalde d’Elx, Carlos González, ha entregat els premis Ecommerce del Quint Congrés Ecommaster en comerç i màrqueting digital que se celebra en la Institució Firal Alacantina (IFA).
La guanyadora ha sigut Marina Moya, de Bolsacea, empresa dedicada a la comercialització de bosses ecològiques.
El segon premi ha sigut per a Juan Antonio Serrano, d’Electrocosto, que es dedica la venta online d’electrodomèstics i electrònica. I en tercer lloc ha quedat Jordi Ballester, de Lafruteria.es, empresa de venda de fruites per internet.
El primer premi està valorat en 4.150 euros (250 euros més un bo de formació Master Pro online); el segon està dotat amb 1.385 euros (bo de formació especialitzada en SEM –SEO i PPC- online); i el tercer ha consistit en 570 euros (bo de formació per a un curs de Facebook Ads online).
El Congrés ha reunit experts en comerç electrònic i màrqueting digital en tallers o amb ponències sobre distints aspectes de l’especialitat en una jornada organitzada per ecommaster.es, les oficines del qual es troben en el Parc Empresarial d’Elx. La inauguració de la jornada ha sigut a càrrec del regidor de Promoció Econòmica, Héctor Díez, i del cofundador d’Ecommaster, Gerardo Salvador.