La importància de les xarxes socials en l’actualitat és inqüestionable i han revolucionat el món del turisme. La informació que circula especialment per Facebook i Twitter, potenciada per l’increment de l’ús de dispositius mòbils, influïx cada vegada més en l’elecció i contractació de destinacions i servicis en viatges de plaer.
Visitelche ho té molt clar. És per açò que el Pla de Social Media, emmarcat en l’Àrea de Màrqueting, és una part fonamental del Pla Director 2015-2019.
Recentment Twitter, una de les xarxes més importants, ha verificat el perfil de Visitelche.
La insígnia blava de verificació en Twitter servix per a confirmar l’autenticitat dels comptes d’interès públic. Apareix al costat del nom en el perfil del compte i al costat del nom del compte en els resultats de busca.
En verificar el compte de twitter es verifica automàticament el compte de PERISCOPE.
Els principals avantatges de tindre un compte verificat en Twitter són: Major audiència, el contingut compartit s’identifica fàcilment pels usuaris ja que té la marca de verificació; Accés als filtres addicionals en la pestanya Notificacions, que inclouen tres opcions de visualització: Tot (configuració predeterminada), Mencions i Verificades; Els influencers sentiran una major seguretat a l’hora de compartir el nostre contingut ja que saben que prové d’una font legítima; Major compromís de l’audiència i més seguidors, ja que les persones són més propenses a seguir els comptes verificats.
De les 6 marques turístiques de la Comunitat Valenciana només una, Visit Benidorm, està verificada.
Dels 24 destinacions de la Comunitat Valenciana pertanyents a la Comissió SEU de l’Invattur sol 2, @Visitbenidorm i @Visitelche, estan verificats.