L’actuació té un cost de 7.000 euros, una durada de vora una setmana i corre a càrrec de la concessionària de neteja Urbaser
Héctor Díez, regidor de Neteja, ha informat aquest matí sobre l’actuació que s’està duent a terme en la zona centre per a netejar el sòl de granit. Aquesta superfície, com és especial, necessita un sistema de neteja específic.
“Hui comencen uns treballs de neteja especials a vapor al carrer Corredora, a la Plaça de Baix, als carrers Hospital i Troneta, i també en la zona del Salvador”, ha explicat Héctor Díez, que ha afegit que s’acabarà amb les taques de cera, d’oli i fins i tot xiclets incrustats.
El regidor de neteja ha exposat que si el resultat és òptim, aquest sistema es traslladarà a aquelles zones comercials en les quals el granit també està present.
L’actuació té un cost de 7.000 euros, una durada de vora una setmana i és a càrrec de la concessionària de neteja Urbaser.
Héctor Díez demana disculpes als veïns a qui puga ocasionar alguna molèstia aquesta actuació.