Talls de trànsit i distribució d’agents
El tall del trànsit rodat cap a l’itinerari i zona centre es durà a terme vora les 19.30 hores.
Es prohibeix l’estacionament, des de les 07.00 hores en el c/Reina Victòria amb l’objecte de col·locar les cadires.
Es prohibeix l’estacionament des de les 15.00 hores en els carrers:
Capità Antoni Mena, tram comprés entre els carrers Poeta Miguel Hernández i Benito Pérez Galdós
Reina Victòria des del c/Antonio Pascual Quiles fins al Pont de Canalejas.
Plaça de Baix.
Els desviaments alternatius que s’aconsellen són:
Circumval·lació Sud, Pere Joan Perpinyà, Pont de la Generalitat, Eduardo Fernández García i des d’aquest carrer cap a: siga Curtidors cap a zona centre; siga Teulada cap a Altabix.
Av. de la Llibertat, Marià Benlliure, Major del Pla, Pont de Santa Teresa, Juan Ramón Jiménez, Àngel, Curtidors.
Av. de la Llibertat, Pont del Ferrocarril, Av. de l’Alcalde Vicente Quiles Fuentes, Av. de la Universitat.
TALLS DEL TRÀNSIT RODAT I RESERVES ESTACIONAMENT DIVENDRES 11 D’AGOST
OFRENA DE FLORS MOROS I CRISTIANS
Talls de trànsit i distribució d’agents
El tall del trànsit rodat cap als carrers: Àngel, Juan Ramón Jiménez, Alfons XII i Plaça de Baix es durà a terme a les 19.00 hores.
Es prohibeix l’estacionament des de les 15.00 hores en els carrers:
Juan Ramón Jiménez
Alfons XII
Plaça de Baix
Uberna
Els desviaments alternatius que s’aconsellen són:
Jorge Juan, Gabriel Miró, Passeig Germanies, Federico García Lorca, Pere Joan Perpinyà, Pont de la Generalitat, Eduardo Ferrández García i des d’aquest carrer: bé cap a carrer Curtidors cap a Centre Ciutat; bé cap a carrer Teulada direcció barri d’Altabix.
Sant Roc, Retor, Major del Raval, Mare de Déu de l’Assumpció, Fray Luis de León, Av. Carretera de Dolors.
GRAN XARANGA
Talls de trànsit i distribució d’agents
El tall del trànsit cap a l’itinerari de la Xaranga es durà a terme al voltant de les 19.00 hores. Aquest tall pot avançar-se depenent del nombre d’espectadors congregats en l’itinerari.
Es prohibeix l’estacionament, des de les 08.00 hores, per a col·locació de cadires en els carrers: Reina Victòria, des del carrer Antonio Pascual Quiles fins al Pont de Canalejas i en Plaça de Baix.
Es prohibeix l’estacionament des de les 15.00 hores en els següents carrers:
Poeta Miguel Hernández, tram comprés entre els carrers: Capità Antoni Mena i José Más Esteve.
Antonio Pascual Quiles, tram comprés entre els carrers: Doctor Ferrán i Reina Victòria.
Capità Antoni Mena, tram comprés entre els carrers Reina Victòria i Poeta Miguel Hernández.
Plaça de Baix.
Joan Carles I, zona de càrrega i descàrrega de Jesuitines, amb l’objecte d’estacionar les carrosses que han participat en la Xaranga.
Els desviaments alternatius que s’aconsellen són:
Av. de la Universitat, Av. de la UNESCO, Ronda Nord, Pont del Bimil·lenari, Ronda Oest, Circumval·lació Sud.
Circumval·lació Sud, Pere Joan Perpinyà, Pont de la Generalitat, Eduardo Fernández García i des d’aquest carrer: bé cap a carrer Curtidors direcció centre ciutat; bé cap a Teulada direcció barri d’Altabix.
Circumval·lació Sud, Av. de l’Alcalde Ramón Pastor, Carretera del Lleó cap a L-20 (nova Circumval·lació Sud) direcció Altabix.