Els comerços eixiran al carrer els dies 10, 11, 12, 13 i 14 d’agost i hi haurà actuacions musicals i diverses activitats
Els comerciants del Centre Històric d’Elx, i l’Ajuntament d’Elx, en col·laboració amb les associacions del xicotet comerç organitzen per segon any consecutiu la campanya de dinamització “El comerç ix de festa” que tindrà lloc els pròxims dies 10, 11, 12, 13 i 14 d’agost, coincidint amb les festes patronals.
“Aquesta activitat, en el marc del projecte d’actuacions de revitalització que s’estan engegant des de començaments de 2016, pretén aconseguir que tant il·licitans com turistes i visitants, gaudisquen més encara de la programació de Festes al mateix temps que consumeixen en les nostres tendes i establiments d’oci i restauració, i li donen major animació a les zones per als vianants del casc històric”, ha assenyalat l’edil de Comerç, Héctor Díez. L’esdeveniment es realitzarà al carer Trinquet, en horari d’11 a 21 h, i comptarà amb diversos patrocinadors i el suport de la Nova Associació de Comerciants d’Elx Centre (NACE).
Andrea Pomares, representant de NACE, ha explicat que hi haurà barra amb música, actuacions musicals en directe del Trio Dingolondango el dia 10 agost; RockY4, el dia 12; i The Crooners el dia 13 (totes elles a partir de les 18 h).
També hi haurà animació amb balls de Bachata i Zumba, a partir de les 12 hores els dies 11 i 12 d’agost a càrrec del Centre CAD Elx.
Durant tots els dies hi haurà Mercat ambulant Pop Up Store amb la participació de tendes de diferents barris.