Elx torna a batre rècords d’ocupació hotelera en el període estival

Elx torna a batre rècords d’ocupació hotelera en el període estival

 

La regidora de Turisme, Mireia Mollà, diu que el nombre de pernoctacions segueix en augment i que el municipi s’ha consolidat com a destinació turística

 

Elx continua a l’alça com a destinació turística, tant a nivell nacional com internacional. Així ho ha explicat aquest matí la regidora de Turisme, Mireia Mollà, qui ha presentat les dades d’ocupació hotelera en el període estival.

“Estem molt satisfets amb les dades de 2017 fins ara. Anem consolidant la nostra presència com a destinació turística amb l’augment de les xifres d’ocupació hotelera, que són el reflex que Elx es converteix en una destinació atractiva en la indústria turística, que tan important és per a aquesta comunitat i per a l’Estat”, ha assenyalat Mollà.

Segons les dades presentades per la regidora, del 7 al 17 d’agost, coincidint amb la setmana de festes patronals, l’ocupació hotelera va ser del 95,02%, la qual cosa suposa un increment del 3,5 % respecte a 2016.

En la primera quinzena d’agost l’ocupació va ser del 92,02%, un 3,3% més que l’any passat.

Quant al total acumulat de gener a juliol, Mollà ha indicat que l’ocupació ha estat del 68,39%, quasi un deu per cent més que en el mateix període de 2016.

Durant els mesos de juliol i agost l’ocupació ha estat del 85,61%, un 6% més que en el passat exercici.

Finalment, la regidora ha apuntat que en el total acumulat de gener a agost l’increment de l’ocupació ha estat del 9%.

“Durant juliol i agost tots hem pogut comprovar la presència de visitants als nostres carrers i a les platges, però les dades que reflecteixen objectivament l’impacte del turisme són les que es desprenen de l’ocupació hotelera i aquestes són molt positives”, ha assenyalat Mollà.

D’altra banda, la responsable de l’àrea de Turisme ha indicat que Visitelche està convertint-se en un autèntic referent a l’hora d’utilitzar els nous mitjans per posicionar el municipi com a destinació turística.

35 milions d’impactes

“Hem millorat les nostres webs i l’activitat en xarxes socials està sent frenètica. A més, fent un gir a les campanyes tradicionals de promoció de la destinació, hem aconseguit un total de 35 milions d’impactes”, ha apuntat Mollà.

La regidora ha citat campanyes de gran repercussió com “La Neverita”, “Elx en Festes” o “Xe que a gust al carrer”, encara que, sens dubte, ha estat “Formigues il·licitanes” la iniciativa amb més impactes.

“En Visitelche tenim el repte de no perdre cap oportunitat en la qual una campanya permeta situar Elx en els mitjans nacionals. Són campanyes virals, i amb aquesta hem tingut, increïblement, més de 35.000 impactes amb presència en totes les ràdios i televisions nacionals”, ha conclòs la regidora.