El regidor de Medi Rural presenta el logo amb el qual s’identificaran els establiments que utilitzen o comercialitzen productes cultivats o elaborats en el municipi
El regidor de Medi Rural, Antonio García, ha presentat aquest matí la marca “Camp d‘Elx”, amb la qual l’Ajuntament pretén posicionar, tant en el mercat local com en el nacional, els productes autòctons.
El primer pas ha sigut la presentació del logo, creat per l’empresa Render, un segell amb el color verd i una palmera com a símbols del Camp d’Elx, amb el qual es pretén identificar els establiments que ofereixen al públic productes de l’agricultura local.
Antonio García ha estat acompanyat en la presentació del nou logo pel publicista de Render, Eduardo Rial, i pel director de comunicació de l’Ajuntament, Jorge Villar.
El regidor ha assenyalat que ja s’està treballant amb entitats i associacions agràries l’elaboració del reglament pel qual es regularà aquesta iniciativa, a la qual podran adherir-se tots els establiments que utilitzen o comercialitzen cultius o productes elaborats en el Camp d’Elx.
“Fa uns mesos registràrem la marca “Productes del Camp d’Elx” i ara presentem el logo, un distintiu que identificarà aquells establiments (hotels, restaurants, bars…) que ofereixen productes fets en el nostre municipi. Una marca que actua com a paraigua de tots els productes que es cultiven i que s’elaboren en el nostre municipi”, ha assenyalat Antonio García.
El regidor ha anunciat que es realitzaran campanyes de difusió, tant a nivell local en els mitjans de comunicació, com a nivell nacional. “Volem que la ciutadania entenga què vol dir aquesta marca, i que alhora s’implique el sector hoteler i de restauració per a generar més riquesa en el Camp d’Elx, i per tant més ocupació”.
García ha afegit que “com a govern ecològic apostem per productes de quilòmetre zero de qualitat i és un pas més cap a Elx Capital Verda 2018”.
“En definitiva -hi afig- l’objectiu a curt termini d’aquesta campanya és doble. Primer, permetre identificar als il·licitans, a través del distintiu, els llocs on venen o on consumeixen productes del Camp d’Elx. I en segon lloc, fer que cada vegada més establiments s’adherisquen a aquesta iniciativa per a incrementar el consum de productes del Camp d’Elx”.