El regidor de Promoció Econòmica, Héctor Díez, ha lliurat el premi d’Emprenedor del mes, que ha recaigut en l’empresa Savour Records SL, al davant de la qual trobem Álvaro Cabeza i Carlos Cabeza
Es tracta d’una agència creativa especialitzada en màrqueting en línia amb l’objecte de donar solucions a totes les necessitats que en aquest sentit puguen sorgir en una organització, tenint a disposició un equip multidisciplinari amb experiència en el mercat en línia i fora de línia. A més, ofereix serveis de consultoria estratègica, auditoria de marca i comunicació, analítica web i internacionalització de projectes.
El factor diferenciador és que des d’aquesta empresa s’ofereixen totes les activitats relacionades amb el màrqueting 360 com: branding, màrqueting, comunicació, fotografia, disseny gràfic, disseny i programació web, social media, gestió d’influencers i d’esdeveniments, sense necessitat de subcontractar-ne cap.
El jurat ha valorat fonamentalment el potencial de desenvolupament que té aquesta agència creativa i el benefici que aporta a les empreses de la ciutat.