II travessia de 100 km caminant pel desert del Sàhara

II travessia de 100 km caminant pel desert del Sàhara

Dijous passat, el regidor d’Esports, Jesús Pareja, al costat de representants de la Unió Excursionista d’Elx va presentar la “II travessia de 100 km caminant pel desert del Sàhara”.

La Unió Excursionista d’Elx et proposa viure una experiència única en el desert del Sàhara, combinant esport i turisme. Aquesta iniciativa que sorgeix de la necessitat d’aquest club il·licità de transmetre experiències a través de l’aventura, et proposa recórrer 100 km a través del desert del Marroc en 4 etapes de 25 km cadascuna.

La travessia comptarà amb un equip de logística, format per campaments de haimes, serveis, vehicles 4X4 i dromedaris. L’eixida es realitzarà el 24 de març i la volta està prevista per al 2 d’abril.

Més informació i inscripcions en la Unió Excursionista Elx.

Tel. 966633981
www.ueelche.com