Campanya promoció OMAC

Campanya promoció OMAC

El regidor de Participació, Felip Sànchez ha presentat dues noves iniciatives del seu departament per millorar el servei que presten les oficines d’atenció a la ciutadania (OMAC)

D’una banda, Sànchez ha anunciat que es posarà en marxa una campanya per ajudar a la ciutadania a saber com dur a terme determinats tràmits en l’OMAC. “Elaborarem un fullet que es repartirà en els espais municipals en el qual, a més d’anunciar les adreces i telèfons de les tretze OMAC, explicarem quins tràmits es poden dur a terme i com fer-los”.

En el fullet també apareixeran els serveis d’atenció a la ciutadania que es presten, com la consulta als tràmits municipals en la pàgina web de l’Ajuntament, el telèfon d’atenció ciutadana (010), la reserva de cita prèvia o el whatsapp (010).

El regidor ha explicat que ja es pot realitzar el registre electrònic en l’OMAC del centre i en la de Francesc Cantó. “És important comptar amb aquest registre, tenint en compte que anem cap a l’administració electrònica i que aquest certificat serà necessari per realitzar tràmits”.

La segona iniciativa ha consistit en l’elaboració d’unes bosses amb les lletres identificatives de l’OMAC, la fi de la qual és facilitar les compres en el comerç de proximitat o en els mercats municipals. Aquestes es repartiran en les OMAC després de realitzar una enquesta de satisfacció sobre aquest servei.