Elx mostra la seua oferta a operadors escandinaus especialitzats en el turisme sènior

Elx mostra la seua oferta a operadors escandinaus especialitzats en el turisme sènior

Mireia Mollà: Visitelche reforça la línia de treball per incloure el turisme sènior en l’estratègia de segmentació de producte

Durant el cap de setmana Visitelche ha participat en un Fam Trip (viatge de familiarització) organitzat en col·laboració amb el Patronat de Turisme Costa Blanca, que ha portat al municipi set agents noruecs especialitzats en turisme de salut i dirigit al segment sènior. A aquesta trobada han assistit diverses empreses de la província, tres d’aquestes il·licitanes, que van participar en un workshop amb aquests operadors on van tenir l’oportunitat de presentar en primera persona els serveis que les seues empreses ofereixen per a aquest tipus de públic.

“Amb aquestes trobades, Visitelche reforça la línia de treball per incloure diferents sectors turístics en l’estratègia de segmentació de producte”, ha assenyalat la regidora de Turisme, Mireia Mollà, qui ha assegurat que “la busca de públics específics per producte ens ofereix un turisme ordenat, de qualitat i conciliador amb els veïns i les veïnes d’Elx”.

El grup d’agents, format per quatre operadors turístics i tres associacions mèdiques del país nòrdic, han visitat diverses destinacions turístiques de la província i aquest dissabte han acudit a Elx, destinació per la qual han mostrat gran interés en la seua oferta, ja que l’han considerada d’especial rellevància per a la demanda que genera en el mercat nòrdic.

Els agents han visitat els recursos turístics més rellevants de la ciutat, així com aquells serveis relacionats amb la salut i el benestar que ofereixen algunes de les empreses de la nostra ciutat amb l’objectiu que puguen tenir de primera mà una visió global i la més completa possible de la nostra destinació enfocada al segment sènior.

Amb aquest tipus d’accions es pretén aconseguir que els operadors que ens visiten, en aquest cas pertanyen al mercat dels països nòrdics, obtinguen un millor coneixement tant de la destinació en el seu conjunt com dels diferents productes turístics que caracteritzen a la nostra ciutat, incidint en aquells que pel seu contingut experiencial i singular puguen ser més atractius per oferir segons la demanda dels seus clients potencials. I al mateix temps, s’estableix una relació més propera amb els centres mèdics i empreses turístiques d’Elx que ofereixen aquests tipus de productes a clients d’altres nacionalitats.