El Betlem de la Glorieta ha rebut més de cent vint-i-cinc mil persones durant les festes de Nadal
La Cavalcada de Reis va ser seguida per més de noranta mil persones i la desfilada del Pare Noel, que s’ha organitzat aquest any per primera vegada, té vocació de continuïtat
El regidor de Festes, José Pérez, ha destacat, després de la recepció als Reis Mags en el Betlem Vivent de Pobladors, la gran participació de públic durant els actes nadalencs, tant en la desfilada del Pare Noel com en la Vinguda de la Verge o en la Cavalcada de Reis, que va ser seguida per més de noranta mil persones al llarg del seu recorregut. Així mateix, el regidor destaca la gran quantitat de públic que ha acudit a veure el Betlem de la Glorieta, que ja supera les cent vint-i-cinc mil persones.
José Pérez assenyala que “podem estar molt satisfets de tot l’elenc d’actes que durant un mes hem organitzat a través de la regidoria de Festes per a celebrar el Nadal a Elx per la gran participació de públic, que s’ha bolcat completament”.
Sobre la desfilada del Pare Noel, que s’ha organitzat enguany per primera vegada, el regidor afirma que està convençut que “es consolidarà amb el pas del temps, perquè té vocació de continuïtat”. Quant a la Vinguda de la Verge, Pérez destaca la declaració de Bé d’Interès Cultural (BIC) i el conjunt d’activitats organitzades entorn d’aquest esdeveniment. I quant a la Cavalcada assegura que “va ser un espectacle que a tots els nens i a totes les nenes d’Elx els va encantar”.
Pel que fa a la venda d’entrades per a la Cavalcada, que sempre són molt demandades, José Pérez diu que “a poc a poc incrementarem el percentatge de venda en línia, però sempre es deixarà una quantitat per a la venda física, perquè es puga comprar en les casetes”.