L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor millora els seus serveis

L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor millora els seus serveis

L’OMIC ha col·locat taules informatives amb motiu del Dia Internacional del Consumidor

 

El regidor Consum, Jesús Pareja, ha visitat les taules informatives col·locades pel seu departament amb motiu del Dia Internacional del Consumidor.

“És un moment per a donar a conéixer com l’OMIC (Oficina Municipal d’Informació al Consumidor) pot millorar la vida de les persones ajudant a la ciutadania en tràmits i reclamacions, cas del relatiu amb l’electricitat, el consum d’aigua o la telefonia”, ha explicat Pareja qui ha afegit que “l’OMIC és un servei important que estem millorant portant-ho també a les pedanies”.

D’altra banda, Pareja ha anunciat que “ja s’està treballant en un programa d’educació ambiental per a traslladar valors necessaris als escolars. És un treball que estem coordinant entre Consum i Educació i que prompte arribarà als centres docents del municipi”.

Segons les dades facilitades per la regidoria, la major de les reclamacions segueixen sent referents a bancs i financeres i als serveis de telefonies.