La Casa de la Dona impulsa el taller “Com informar amb perspectiva de gènere”

La Casa de la Dona impulsa el taller “Com informar amb perspectiva de gènere”

Purificació Heras i Lorena Escandell impartiran aquest taller gratuït en el Centre Social d’Altabix

 

La Casa de la Dona impulsa per segon any consecutiu el taller “Com informar amb perspectiva de gènere”, que s’iniciarà el pròxim dia 12 de maig, sobre la base del compromís que la regidoria d’Igualtat té per superar les desigualtats de gènere en la nostra societat. El taller es realitzarà els dies 12, 19 i 26 de maig i els dies 2, 9 i 16 de juny, de 9.15 a 11.45 hores, en el Centre Social Altabix, situat en el carrer Bernabé del Campo Latorre, núm. 26.

El taller serveix per a fomentar la consciència crítica, per a interpretar i elaborar informació; conscienciar en la importància que revesteix de què i com es comunica; conscienciar de la importància de la comunicació en la difusió i la construcció de la imatge social de les dones; visibilitzar el tractament discriminatori de les dones en els mitjans de comunicació; fomentar la transmissió d’una imatge igualitària i no estereotipada de dones i homes; i donar a conéixer recomanacions per a informar amb enfocament de gènere.

Les ponents són Purificación Heras González, professora d’Antropologia Social de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, i Lorena Escandell Carbonell, periodista social.

La inscripció és gratuïta, en el correu igualdad@elche.es o a través del telèfon 966659213. La places són limitades a 20 persones, s’ha de indicar nom i cognoms, DNI, e-mail i telèfon de contacte.