Visitelche reforça la seua promoció en el mercat nacional en la fira B-Travel de Barcelona

Visitelche reforça la seua promoció en el mercat nacional en la fira B-Travel de Barcelona

Enoturisme, turisme actiu, city break, càmping i caravàning, creuers, turisme esportiu, família, LGTBI-*friendly i turisme rural entre unes altres, són les línies sobre les quals s’ofereixen tot tipus d’experiències als visitants.

 

Visitelche ha participat en la fira turística B-Travel, trobada que s’ha celebrat a Barcelona, el 21 i 22 d’abril, i en la qual han participat països de tot el món, amb especial presència de les destinacions mediterrànies.

El nou saló de turisme B-Travel, que ja des de fa diverses edicions ha agafat el relleu de l’anterior Saló Internacional del Turisme a Catalunya (SITC), després de 25 anys s’ha reinventat per a començar una etapa més orientada a les experiències viatgeres. Enoturisme, turisme actiu, city break, càmping i caravàning, creuers, turisme esportiu, família, LGTBIfriendly i turisme rural entre uns altres, són les línies sobre les quals s’han oferit tot tipus d’experiències als visitants.

En aquesta nova àrea temàtica, Visitelche ha participat, amb una destacada presència, amb ofertes d’empreses i activitats relacionades que la nostra destinació pot oferir, i que juntament amb la resta d’oferta de la Costa Blanca ha estat agrupada en un estand exclusiu per al turisme industrial. A més, Visitelche ha participat en el marc d’aquesta fira en un workshop B2B amb operadors de turisme industrial procedents de diversos països europeus.

Visitelche, que també té presència en l’estand general de l’Agència Valenciana de Turisme, participa de manera activa en tots dos espais promocionant l’oferta turística més completa en turisme industrial, familiar, cultural, gastronòmic, de naturalesa, turisme actiu i aventura amb la finalitat de captar i fidelitzar al públic català perquè gaudisca de la nostra ciutat durant les seues escapades de cap de setmana, ponts festius i vacances d’estiu”, ha assenyalat la responsable de Turisme i Platges de l’Ajuntament d’Elx, Mireia Mollà.

Així en aquesta línia de propostes, a les novetats com a B-Happy, B-Special, B-Culture, B-Adventure i B-Delicious, s’ha incorporat també des de la passada edició B-Insdustrial. Per primera vegada, la fira B-Travel ha acollit aquesta nova àrea temàtica de turisme industrial, en la qual es podran trobar els atractius turístics més interessants, basats en l’antic patrimoni industrial, i també en les visites més sorprenents que ens ofereixen aquestes empreses en actiu, que obrin les seues portes als turistes.

En el nou B-Travel han participat destinacions de proximitat emmarcades en l’àrea del Mediterrani i més de 40 països de tot el món. En total, prop de 200 expositors i 1.000 empreses entre destinacions, agències de viatges, hotels, navilieres i productes i serveis turístics, entre altres. Segons dades de l’organització, el passat any van rebre més de 30.000 visitants.

L’aeroport d’Alacant – Elx està connectat amb vols directes amb el de Barcelona-El Prat a través de les companyies Vueling i Iberia, a més de les connexions ferroviàries amb el tren de llarga distància Euromed i l’autopista del Mediterrani, que afavoreixen que la Comunitat Valenciana, la Costa Blanca i per tant la nostra destinació, es troben perfectament comunicats amb la comunitat catalana i al mateix temps com porta d’entrada des del sud de França per a tota Europa.

En 2017, prop de 5.000 visitants procedents de Catalunya van passar per l’Oficina de Turisme, la qual cosa suposa un 5% del total de visitants rebuts en l’oficina. Una altra dada que reafirma l’interés que el mercat català, dins dels visitants de procedència nacional, té en la nostra ciutat és que durant 2017 més de 30.000 persones van visitar la pàgina web de www.visitelche.com, cosa que suposa quasi un 9% de totes les visites nacionals.