Dia de l’Accessibilitat

Dia de l’Accessibilitat

La regidora de Benestar Social, Teresa Macià, juntament amb Casimira Fenoll, de Sense Límits, i Raquel Gómez, d’Anoa, han presentat el Dia de l’Accessibilitat, que se celebrarà el pròxim 12 de maig i en el qual es vol reivindicar la necessitat que els comerços siguen conscients de la importància que té tenir els seus negocis accessibles.

“Farem  una marxa que començarà el mateix dia 12 a les 11 hores des del Centre de Congressos i arribarem a les 11.30 hores a la plaça de Santa Isabel. Durant el camí repartirem tríptics en els negocis amb consells per garantir l’accés universal”, ha assenyalat la regidora de Benestar Social.

Tant Casimira Fenoll com Raquel Gómez han exposat la importància que es tinga en compte els col·lectius de persones amb discapacitat per fer Elx una ciutat més accessible.