L’Ajuntament presenta la programació per al Dia Internacional LGTBI

L’Ajuntament presenta la programació per al Dia Internacional LGTBI

El pròxim 28 de juny es realitzarà a les 10.15 hores la lectura del manifest per part d’una estudiant de l’IES Gaietà Sempere que ha creat una associació LGTBI en l’institut

La regidora d’Igualtat i Joventut, Teresa Macià, ha presentat aquest matí els actes que se celebraran amb motiu del Dia Internacional LGTBI, que es desenvoluparà el pròxim 28 de juny. Concretament, a les 10.15 hores es procedirà a la lectura de manifest en la plaça de Baix per part d’una estudiant de l’IES Gaietà Sempere, que ha creat en l’institut l’Associació LGTBI ‘Diverses i Orgulloses’.

“Ahir ja vam llegir el manifest en el Ple Municipal i el 28 de juny el que farem serà també penjar una bandera LGTBI, ja que el propòsit del Govern municipal és treballar en els rols per a la igualtat de tots”, ha assenyalat Teresa Maciá, que ha afegit que hi haurà també una solta de globus i una actuació musical.

Així mateix, a la vesprada, de 19 a 21 hores, en la plaça Pedro Zerolo es realitzaran diversos tallers a càrrec d'”Amb els meus papàs i les meues mamàs”. També hi haurà un contacontes.