Mercat ambulant solidari CEIP El Toscar

Mercat ambulant solidari CEIP El Toscar

 

La direcció del CEIP El Toscar d’Elx, en col·laboració amb l’Associació “Lola busca nova imatge” van a realitzar un mercat ambulant solidari, com en anys anteriors, a més de tallers per explicar als alumnes els objectius d’aquesta Associació, a la qual es destinés la recaptació obtinguda.

Es tracta d’una entitat sense ànim de lucre, l’objectiu de la qual és la integració social de xiquets i joves afectats de càncer o malalties rares i les seues famílies en l’àmbit de la província d’Alacant.
Els tallers seran el dimecres dia 13 de juny al matí i el mercat ambulant solidari el divendres dia 15 de juny entre les 11.00 i les 13.00 hores, en les instal·lacions i el pati del centre.
L’Associació impartirà tres tallers; Llenguatge de Signes, contacontes, i informació del funcionament de l’Associació amb música de percussió de tubs de so. A més acudirà un ballarí professor de Dansa, que ensenyarà HIP-HOP com a dansa urbana a xiquets, professors i veïns que vulguen visitar el mercat ambulant solidari que organitza el Col·legi El Toscar.