La Junta de Govern Local de 8 de juny de 2018 va aprovar la proposta d’estructura de costos del servei de neteja i recollida de residus. Se sotmet aquesta proposta a informació pública, i es dona així compliment a l’article 9 del Reial decret 55/2017, de 3 de febrer, pel qual es desenvolupa la Llei 2/2015, de 30 de març, de desindexació de l’economia espanyola, aprovada en sessió ordinària de la Junta de Govern Local, celebrada el 8 de juny de 2018.
L’expedient podrà ser examinat en el Servei de Contractació, carrer Fira, núm. 2, 4a planta; en el termini de 20 DIES, en horari de 9.00 a 14.00 hores de dilluns a divendres, comptats a partir del dia 20 de juny fins al 17 de juliol, tots dos inclusivament. Durant aquest termini es podran formular per escrit les al·legacions que s’estimen oportunes, que seran presentades segons estableix l’article 14.6 de la Llei de Procediment Administratiu Comú de les d’Administracions Públiques.