Després d’una treta i diverses punyades, el detingut va arrabassar una xicoteta motxilla a l’afectat.
Gràcies a la descripció facilitada pels vianants i la persecució d’uno d’ells, es va poder localitzar i detenir el presumpte autor dels fets.
El dia 5 de juliol a les 18.30 es va alertar a la Sala d’Operacions de Policia Local des d’un establiment situat al carrer Poeta Miguel Hernández sobre una agressió i posterior sostracció de pertinences a un ciutadà.
Segons van poder saber els agents, un individu d’uns 30 anys s’havia acostat a l’afectat, d’origen romanés, li va llevar la gorra amb intenció de despistar-lo, intentant tot seguit arrabassar-li una xicoteta motxilla, colpejant al seu propietari per a poder fer-se amb ella. Malgrat eixir corrent del lloc la detallada descripció física i de vestimenta, així com l’inestimable seguiment d’un ciutadà, va possibilitar no perdre de vista el denunciat.
L’implicat va ser detingut a uns carrers de distància i traslladat a dependències policials. Van ser reconeguts els objectes sostrets pel seu amo. Pel que sembla, segons testimonis presencials, ja havia alçat sospites en rondar per una parada de l’ONCE situat al carrer.