Més famílies beneficiades de les ajudes d’Emergència Social

Més famílies beneficiades de les ajudes d’Emergència Social

El 2015 es destinaren 1.700.000 euros per a aquestes ajudes i enguany la xifra ha augmentat fins a 2.100.000 euros

 

El pressupost per a ajudes d’emergència social ha augmentat considerablement des de l’any 2015 a l’any 2018. Concretament, en l’exercici de 2015 la quantia ascendia a 1.700.000 euros i enguany s’han destinat al motiu citat 2.100.000 euros. “El nostre deure com a Equip de Govern és treballar perquè totes les persones tinguen les mateixes oportunitats”, ha assenyalat l’edil de Benestar Social, Teresa Macià.

Així mateix, l’any 2015 eren 3.000 les famílies beneficiàries d’aquesta ajuda, mentre que enguany s’estan ajudant a 3.800 famílies. “Hem augmentat el pressupost des de principi d’any en 600.000 euros, és a dir, enguany portem invertits de la partida total 1.515.000 euros”, ha explicat l’edil de Benestar Social.

Quant a la concessió de suport econòmic en alimentació i higiene segons col·lectius s’ha augmentat l’ajuda setmanal en 10 euros. Les famílies de dos membres perceben una ajuda setmanal de 40 euros, la qual cosa suposa un suport trimestral (12 setmanes) de 480 euros. La quantia puja en 5 euros per membre familiar.

A més, els suports en subministraments seran de 100 euros, solament en els casos d’avís o tall de subministrament s’abonarà els rebuts mínims, a fi de paralitzar el tall.