- Un vianant va requerir al pas a la patrulla de Policia Local en alertar de la forta olor provinent d’un habitatge que va ser fàcilment localitzada.
- Quan li van preguntar, la resident va mostrar personalment la plantació d’unes 500 plantes situades en el semisoterrani de l’habitatge.
El dia 6 d’agost a les 08.30 un vianant va requerir la patrulla de Policia Local que realitzava vigilància preventiva per l’àrea de Bonavista, i els va alertar de la forta olor provinent d’un habitatge de la zona.
La localització de l’habitatge va ser senzilla, van poder contactar personalment amb la resident. Quan li van preguntar pel més que evident olor a marihuana, aquesta afirma cultivar-la en el semisoterrani de l’habitatge, i acompanya els agents fins al lloc. Segons la implicada, hi hauria unes 500 plantes, a més de disposar, com van poder observar els agents, de desenes de llums de creixement, diversos ventiladors, transformadors, tres aparells d’aire condicionat, així com catalitzadors i filtres.
Posteriorment, va poder confirmar-se un frau de subministrament elèctric, la quantia del qual es valorarà per l’empresa distribuïdora. La implicada va manifestar no tindre relació amb el seu cultiu, no obstant això, va ser detinguda i traslladada a dependències policials.