L’alcalde reivindica major finançament i promoció internacional del Misteri d’Elx

L’alcalde reivindica major finançament i promoció internacional del Misteri d’Elx

El Patronat Rector del Misteri aprova per unanimitat l’avantprojecte del pressupost per al 2019, valorat en més de 360.000 euros

 

L’alcalde d’Elx, Carlos González, ha reivindicat un major finançament, investigació i promoció internacional per al Misteri d’Elx. Així ho ha expressat en la sessió pública del Patronat del Misteri que s’ha celebrat en el Saló de Plens i en la qual ha estat present també la regidora de Cultura, Patrícia Macià.

“En primer lloc, és necessari millorar el finançament de la Festa. En els últims tres anys, l’Ajuntament ha realitzat un esforç considerable en aquesta direcció. Hem augmentat en un 30% l’aportació municipal al Misteri, però no és suficient. Necessitem que la Generalitat, la Diputació Provincial, el Govern d’Espanya, i també el finançament privat, ens acompanyen en aquest esforç”, ha assenyalat el primer regidor.

Així mateix, s’ha aprovat l’avantprojecte pressupostari del Misteri d’Elx per a l’exercici 2019, que ascendeix a més de 360.000 euros. També s’ha aprovat la memòria que ha presentat el president de de la Junta Rectora del Patronat, Francisco Borja.

Per la seua part, la regidora de Cultura ha assenyalat que tenen en compte tots els suggeriments que han realitzat els membres del Patronat.