Durant la setmana passada, Visitelche en col·laboració amb Tour & Kids, l’Oficina de Turisme d’Espanya a París i el Patronat de Turisme de la Costa Blanca ha organitzat la visita de dos ‘bloguers’ de turisme procedents d’Itàlia i França.
Aquestes accions s’emmarquen dins de l’estratègia de promoció que duu a terme Visitelche, en aquest cas a través de bloguers i influencers internacionals en diferents tipus de productes turístics.
Stefano Bagnasco és un bloguer italià especialitzat a promocionar destinacions espanyoles en el seu blog i xarxes socials des de l’any 2013. (https://checkinblog.it/category/spagna-da-visitare/).
A més, l’objectiu d’aquesta visita també està inspirat en la col·laboració que aquest bloguer té amb la companyia aèria Vueling per a promocionar la connexió directa de l’aeroport de Milà Malpensa amb el d’Alacant-Elx, i acostar així una mica més la nostra destinació al mercat italià.
Dins del programa previst per a la seua visita a Elx s’han tingut en compte els principals recursos i icones turístiques del nostre centre històric, així com diversos horts i parcs dins del Palmerar. També la gastronomia i el centre comercial de la ciutat han tingut el seu protagonisme.
També durant aquesta mateixa setmana i en col·laboració amb Tour & Kids i l’Oficina de Turisme d’Espanya a França ens va visitar una família bloguera francesa “Trip and Twins” especialitzada en viatges en família i viatges amb xiquets. En concret, aquests ‘influencers’ francesos, mercat prioritari per a la nostra ciutat, es van interessar per gaudir en primera persona de les aventures del personatge “Ili Palmir”, que Visitelche continua oferint per al gaudi de famílies amb xiquets des de fa ja uns anys, i que permet gaudir d’una manera molt divertida dels tresors culturals i paisatgístics de la nostra ciutat. També la gastronomia il·licitana així com llocs i establiments amb contingut i entreteniment per a viatges en família a la nostra ciutat han sigut els productes més demandats.
“Elx amb xiquets” és un dels productes turístics i públic objectiu per a la nostra ciutat en els quals Visitelche treballa amb més intensitat en els últims anys, com així es pot veure en l’enfocament de la campanya realitzada aquest estiu passat, “Elx, un estiu en família en una destinació de pel·lícula”.