L’Ajuntament amplia el termini d’entrega de documentació dels tràmits afectats per l’avaria del sistema informàtic

L’Ajuntament amplia el termini d’entrega de documentació dels tràmits afectats per l’avaria del sistema informàtic

Des de dissabte, els serveis tècnics de l’Ajuntament treballen per a restablir el servei

 

La portaveu de la Junta de Govern Local Patrícia Macià ha anunciat l’ampliació, a efectes interns i de ciutadania, del termini d’entrega de documentació d’aquells tràmits afectats per l’avaria del sistema informàtic del consistori, segons el que disposa l’article 32.4 de la Llei de Procediment Administratiu, que així ho contempla davant qualsevol adversitat. “Per a explicar-ho de manera senzilla, és com si aquesta setmana haguera sigut inhàbil”, ha dit Macià, que ha manifestat la intenció de l’Ajuntament d’estendre els venciments “en cinc dies per als tràmits en vigor no vençuts”.

Enllaç a l’acord