Nou impuls a la dinamització comercial en els barris

Nou impuls a la dinamització comercial en els barris

El regidor de Promoció Econòmica, Héctor Díez, presenta amb els presidents de les associacions de comerciants de la Zona 5 i de Nit de l’Albà-Diagonal les activitats organitzades amb motiu del Carnestoltes en aquests barris

Entre les activitats està una multitudinària desfilada infantil, actuacions musicals i premis per a les millors disfresses

 

El regidor de Promoció Econòmica, Héctor Díez, ha presentat les activitats de dinamització comercial organitzades amb motiu del Carnestoltes per les associacions de comerciants de la Zona 5 i de Nit d l’Albà-Diagonal.

Amb Díez han estat Tomás Quiles, de l’Associació de Comerços La Zona 5, i Joaquín Segura, de l’Associació de Comerços Nit de l’Albà-Diagonal.

“Des de l’àrea de Promoció Econòmica de l’Ajuntament, en el marc del projecte de Dinamització Comercial, es dona suport, amb motiu de la celebració del Carnestoltes, a l’organització de les activitats que promouen les diferents associacions del xicotet comerç”, ha explicat Díez qui ha afegit que “al llarg d’aquesta legislatura hem treballat per a fomentar les compres en el xicotet comerç de les diferents zones de la ciutat i prova d’això és que en els últims anys han nascut noves associacions de comerciants en diferents zones de la ciutat”.

En tots dos casos els actes estan programats per al divendres 1 de març a la vesprada.

-A la plaça de Barcelona, de 18 a 20.30 hores, teatre infantil i festa de disfresses. A més, s’han engalanat els carrers i hi haurà música ambiental a més de promocions i sorpreses per als més xicotets.

-Al poliesportiu del Pla, des de les 18 hores activitats infantils, música, pinta cares, tallers, etc.

A partir de les 18.30 hores comença la desfilada amb una batucada, en la qual participen xiquets de tots els col·legis del barri, pels carrers limítrofs. Es preveu l’arribada a les pistes del Pla a les 19.30hores, i està prevista l’actuació del grup Gatetemon, a continuació de la qual es realitzaran sortejos, tallers i animació infantil fins a aproximadament les 22.30 hores.

Aquesta gran festa i desfilada de Carnestoltes, a la qual s’han convidat més de 2000 xiquets/es del barri, s’ha organitzat amb la col·laboració de les AMPA dels col·legis CEIP Alcúdia, Lluís Vives, Sanchis Guarner, Dama d’Elx, Mariano Benlliure, El Pla i Jorge Guillén i la Comissió de Festes Sector V-Zona Sud.

CARTELL CARNESTOLTES EL PLA

CARTELL CARNESTOLTES PLAÇA BARCELONA