L’Elx Club Rugbi Unió celebra el seu mig segle d’història

L’Elx Club Rugbi Unió celebra el seu mig segle d’història

 

El regidor d’Esports, Jesús Pareja, reafirma el suport de la Regidoria a “una disciplina potent i en creixement”

La commemoració, al llarg de tot 2019, comptarà amb partits, una gala i dues exposicions a la Llotja Medieval i l’Aula CAM

 

El regidor d’Esports, Jesús Pareja, acompanyat pel president de l’Elx Club Rugbi Unió, Mariano Vives, i el vicepresident i secretari de l’entitat, Ángel Ricardo Tortosa, ha presentat els actes culturals i esportius de commemoració del mig segle d’història del club il·licità.

Fundat en 1969, Pareja ha dit que l’Elx Club Rugbi Unió és “tota una icona”, i s’ha congratulat per la “varietat de modalitats esportives de les quals hui gaudeix la nostra ciutat”. A més, ha manifestat el suport de la Regidoria “a una disciplina potent i en creixement”. I ha agraït “de cor” als responsables la seua labor i el seu esforç per formar a “tants xics i xiques” en el rugbi i constituir una part essencial del panorama esportiu il·licità. Vives, per part seua, ha agraït la Regidoria i l’Ajuntament pel seu suport al rugbi, i ha recordat que el club és “fruit de la fusió de tres entitats”, a més d’agrair “tots els qui han lluitat i lluitaran” per aquest esport britànic a Elx.

Esdeveniments de l’aniversari

El 4 de maig tindrà lloc el partit S-18 ECRU contra la Selecció Grup Sud Província d’Alacant. El 18 de maig, el torneig Alan Davis, “sevens” amb huit equips masculins i altres huit femenins. El 25 de maig, el campionat Memorial Antonio Conejero, en el qual participaran el Getafe C.R., el Saddleworth i Akkra Rugbi. Del 21 de juny al 14 de juliol, la Llotja Medieval acollirà la primera Exposició Històrica, amb documents, fotografies antigues i altre material representatiu de totes les etapes en la dilatada vida del club. El 13 de juliol, el Sopar-Gala del 50 aniversari. Del 27 al 29 de setembre, el Festival Internacional 50 Aniversari, que consistirà en un torneig entre veterans. I, finalment, del 6 d’octubre al 6 de novembre, la segona Exposició Històrica del club a l’aula de la Fundació CAM, a la Glorieta.

CARTELL DE LA GALA DEL 13 DE JULIOL