Detinguda per amenaçar amb matar la seua parella

Detinguda per amenaçar amb matar la seua parella
  • L’UTE es va desplaçar al lloc després de trucada veïnal, els qui van indicar que havia tancat la seua parella després d’una discussió per la neteja comunitària
  • A la vista dels fets i amenaces en presència dels agents, es va accedir per una finestra per a reduir  la dona que agarrava del coll a l’home amb una fulla de tall

El dia 13 de maig, al voltant de les 14.10, una UTE (Unitat Territorial) de Policia Local, va acudir al requeriment realitzat a la Sala d’Operacions (092) per una forta discussió veïnal.

A la seua arribada a lloc, un dels veïns va explicar als agents dels habituals incidents amb una veïna, i que el d’aquell moment era a causa del retret per la forta olor que es percebia en la resta d’habitatges i zones comunes, pel que sembla, per defecacions d’una mascota. Davant això, segons van indicar els propis veïns, la implicada va llançar poals de lleixiu en el seu domicili, depassant la porta de l’habitatge i banyant l’escala comunitària. En ser recriminada per aquesta acció, la veïna va amenaçar greument els presents, i va agarrar tot seguit del pèl la seua parella sentimental i el va obligar a entrar a l’habitatge. Davant aquest episodi, els veïns van tractar d’auxiliar l’home, que per la diferència d’edat, uns 20 anys major, i complexió, no podia abandonar el domicili en ser retingut. Com que no van poder dur a terme la seua pretensió en primera instància, van decidir telefonar a la Policia.

La patrulla de Policia Local va tractar de parlar amb la implicada, qui es va negar a obrir la porta i va manifestar que anava a matar la seua parella i a suïcidar-se tot seguit. Davant el testimoniatge dels veïns i la gravetat de les amenaces, els actuants van accedir per una finestra de l’habitatge mitjançant una escala. Els components de l’UTE van observar com la implicada tenia agarrat del coll l’agredit, i van aprofitar un moment de descuit per a separar-los. En el moment de la reducció, els agents van notar la caiguda a terra d’una fulla de tall que inicialment no havien vist a les seues mans, per la qual cosa es va procedir a la seua detenció.

L’agredit va referir maltractaments constants i que el mantenia tancat en el domicili, i va al·legar possibles problemes psicològics de la seua parella. L’afectat va ser traslladat a l’Hospital Vinalopó en trobar-se fatigat i amb algun tipus d’afecció cardíaca.