Els moros i cristians d’Elx emprenen una campanya de donació de sang

Els moros i cristians d’Elx emprenen una campanya de donació de sang

La cultura, la festa i la solidaritat s’uneixen en la campanya de donació de sang que han presentat en el consistori, i que parteix de l’Associació Festera de Moros i Cristians amb la col·laboració de l’Ajuntament il·licità i el Centre de Transfusió de la Comunitat Valenciana.

El regidor de Festes, José Pérez, el president de l’associació, Julián Fernández, i el membre que ha impulsat la idea, Pedro Sempere, han fet una crida no solament a la gran família festera de la ciutat sinó a la ciutadania en general per a secundar la iniciativa, i el lema de la qual és “La festa et dóna la vida”.

Tindrà lloc en la seu de l’associació al carrer Trinquet, situada en la part posterior de l’edifici de la Calaforra, de 16.30 a 21 hores del dimarts 18 de juny.

CARTELL DE LA CAMPANYA DE DONACIÓ DE SANG