L’Ajuntament destina més de 172.000 euros a la creació de nous jocs infantils en places i jardins

L’Ajuntament destina més de 172.000 euros a la creació de nous jocs infantils en places i jardins

El portaveu de l’Equip de Govern, Héctor Díez, ha anunciat que l’Ajuntament destinarà més de 172.000 euros a la instal·lació de nous jocs infantils en diferents places i jardins del municipi.

“La Junta de Govern celebrada aquest divendres ha procedit a classificar les ofertes per a la instal·lació d’àrees de jocs infantils en diferents zones verdes municipals. Estem parlant de múltiples jocs infantils en diferents punts del nucli urbà per valor de 172.000 euros”, ha explicat Díez, qui ha afegit que alguns de les zones en les quals s’instal·laran aquests jocs són el parc del Biòleg Zulueta, Plaça 8 de Març, zona verda del carrer Arquitecte Pérez Aracil, el Jardí dels Xiquets i les Xiquetes d’Elx de l’avinguda de Jubalcoi a Altabix. A més, s’instal·laran panells de jocs inclusius en diferents punts per determinar.

Es tracta de diferents lots que s’han adjudicat a diferents empreses.

D’altra banda, el Govern ha acordat, fora de l’ordre del dia, que a partir d’ara el centre sociocultural d’Altabix passe a dir-se Centre Sociocultural Manuel Canales Espinosa, “com a manera de rendir-li un just homenatge a un dels il·licitans que més ha fet pel moviment veïnal en el barri d’Altabix i en el conjunt d’Elx”.

També fora de l’ordre del dia, la Junta de Govern Local ha aprovat la plantilla de funcionaris d’ús de l’Ajuntament. “L’Equip de Govern, de la mateixa manera que ha decidit mantindre els sous a la Corporació Municipal i a assessors igual que fins ara, també ha acordat fixar en 23 el nombre de funcionaris d’ocupació, a pesar que la llei permet fins a 27”, ha expressat Díez, qui ha afegit que “hi haurà cinc funcionaris d’ocupació per a assistir els grups polítics municipals i 18 per a activitats relatives a Alcaldia i a les diferents àrees municipals. La plantilla es manté en 23 funcionaris d’ocupació com a màxim, encara que això no vol dir que es cobrisquen totes aquestes places”.