La majoria dels membres del nou Equip de Govern Municipal han donat suport, aquest dimarts, amb la seua presència a la concentració que el dia 25 de cada mes es realitza en la plaça de Baix, organitzada per la plataforma feminista per a protestar i mostrar la repulsa per les víctimes de la violència masclista.
Entre el mig centenar de persones que han secundat aquesta convocatòria es trobaven també els màxims responsables comarcals de CCOO i UGT, entre altres personalitats. La concentració, segons han explicat representants de la plataforma, es tornarà a realitzar el pròxim dia 25, tot i que és festiu.
Durant la protesta s’han guardat dos minuts de silenci en memòria de les dones assassinades. Una portaveu de la plataforma ha llegit un manifest de repulsa pels assassinats i ha exigit mesures per a acabar amb ells. Així mateix, ha recordat que des de fa 16 anys s’han registrat 1001 assassinats de dones i en el que va d’any ja s’han comptabilitzat 26.