Enguany compta amb 80 places i les activitats es desenvolupen en el col·legi públic Miguel Hernández, poliesportiu, piscina municipal i centre juvenil
El regidor d’Igualtat, Drets Socials i Polítiques Inclusives, Mariano Valera, ha visitat l’escola d’estiu del barri Palmerars, emmarcada en el projecte Barris Inclusius i posada en marxa per la Regidoria i l’equip base i de dinamització comunitària del Centre Social Palmerars.
Els objectius de l’escola són afavorir un espai d’oci i temps lliure de qualitat i tindre coberta una alimentació variada en el període estival dels xiquets i xiquetes del barri, que també tindran assegurada durant el mes d’agost.
En aquesta edició, la programació és molt variada amb esport, eixides a l’aigua park, multitud de tallers de manualitats i dinàmiques que afavoreixen la cohesió grupal.
S’han realitzat juntament amb les famílies les següents activitats:
- dia de platja
- taller de zumba
- taller de nutrició
Un dels objectius de l’escola és la implicació i participació de pares i mares dels xiquets i xiquetes, així com el foment del voluntariat.
La majoria d’activitats s’estan desenvolupant en el col·legi públic Miguel Hernández i en diverses instal·lacions de l’Ajuntament d’Elx en el barri: piscina municipal, poliesportiu i centre juvenil. Enguany l’escola compta amb 80 places.