L’alcalde, Carlos González, i el regidor d’Esports, Vicente Alberola, han rebut en el Saló de Plens de l’Ajuntament l’equip aleví masculí del CV Elx-Granades Elx que recentment s’ha proclamat campió d’Espanya.
Al costat dels campions han estat en la recepció l’equip aleví femení CV Elx-Go Sexy que va aconseguir la tretzena plaça en el Nacional i els equips aleví femení i masculí de Salesians que també van disputar el Campionat d’Espanya. Tampoc han faltat els equips femenins Infantil i Cadet.
L’alcalde ha felicitat a Justo, Izan, Daniel, Arel, Adrián i Noel pel seu títol nacional i ha destacat la gran labor que realitza el CV Elx en la promoció del voleibol des de la base, la qual cosa li ha convertit en una de les millors pedreres d’Espanya.