Cros L’Alcúdia (XXXVI Cros Escolar i II Cros Popular)

Cros L’Alcúdia (XXXVI Cros Escolar i II Cros Popular)

Dissabte passat 26 d’octubre, es va celebrar al Parc Arqueològic L’Alcúdia, el Cros L’Alcúdia que integrava el II Cros Popular i el XXXVI Cros Escolar.

El II Cros Popular L’Alcúdia es va disputar sobre una distància de 6 km. Ramón Javaloyes en categoria masculina i Marina Fabregat en categoria femenina es van proclamar vencedors de la prova.

Després de la carrera popular van començar les diferents carreres que integraven el XXXVI Cros Escolar, i on prop de 1000 escolars van representar els seus centres educatius en un dels esdeveniments esportius escolars més ressenyables de la ciutat d’Elx, i que a més inicia cada any, els Jocs Esportius Escolars.

A mesura que les carreres anaven finalitzant, s’entregava a tots els participants una medalla i bossa commemorativa, fruita i aigua. Els cinc primers classificats del cros popular i els tres primers classificats del cros escolar van rebre la seua distinció al costat de la imatge de la Dama d’Elx.

El director esportiu de la Regidoria d’Esports de l’Aj. d’Elx Pablo Pérez, juntament amb diversos components de l’organització van realitzar el lliurament de trofeus als vencedors de les diferents categories.

L’organització de la competició va ser a càrrec de l’Ajuntament d’Elx, en col·laboració amb el Club Joventut Atlètica Elx i la Fundació de l’Esport Il·licità, i amb l’ajuda de DYA i la Policia Local.

A continuació, es mostren els enllaços dels resultats: