Les obres del nou col·legi La Pau de Torrellano començaran a finals del pròxim any amb un pressupost que supera els cinc milions d’euros

Les obres del nou col·legi La Pau de Torrellano començaran a finals del pròxim any amb un pressupost que supera els cinc milions d’euros

L’alcalde, Carlos González, el director general d’Infraestructures Educatives, Víctor García, i la regidora d’Educació, María José Martínez, es reuneixen al centre amb membres de la comunitat escolar per a informar sobre l’evolució del projecte

Les obres del nou col·legi La Pau de Torrellano començarà a finals del pròxim any amb un pressupost que supera els cinc milions d’euros, segons han informat aquest matí l’alcalde d’Elx, Carlos González, i el director general d’Infraestructures Educatives de la Generalitat Valenciana, Víctor García i Tomàs, els qui, juntament amb la regidora d’Educació, María José Martínez, han mantingut al centre educatiu una reunió amb responsables del col·legi i representants de l’associació de pares i mares dels escolars per a analitzar la situació del projecte.

“Ha sigut una reunió en la qual la Conselleria, l’Ajuntament i el centre escolar hem posat en comú el que per a tots és una prioritat, que la construcció del nou col·legi La Pau vaja avançant i siga com més prompte millor una realitat. En aquest sentit hui hem constatat importants avanços. Ja comptem amb un projecte bàsic, d’enderrocament i d’execució amb un alt grau de desenvolupament, la qual cosa ens permet dir que la construcció començarà a finals d’any en el lloc que ocupa l’actual centre”, ha assenyalat l’alcalde.

Estem fent els passos necessaris per a començar el trasllat a les aules prefabricades, al costat del poliesportiu Isabel Fernández, en l’estiu de 2020 per a iniciar les obres a finals d’any. S’està fent un gran esforç per part de la Conselleria i de comprensió per part de la comunitat educativa per a avançar cap a l’objectiu d’aconseguir el nou col·legi”, ha expressat González.

Acord amb la comunitat educativa

“La nostra obligació és informar la comunitat educativa de l’evolució del projecte que comporta una inversió molt important de 5,5 milions d’euros, per a millorar en tot el possible les instal·lacions. Hui era una obligació vindre i informar dels avanços. El més important és que ja està en marxa una solució amb la qual la comunitat educativa està d’acord”, ha expressat el director general d’Infraestructures Educatives qui ha mostrat la seua disposició per a mantindre noves reunions amb mares/pares i professors/es.

El nou col·legi incorpora notables millores en eficiència energètica, accessibilitat, aules per a dos anys, gimnàs o sala d’actes, un centre modern que atendrà totes les necessitats, segons han explicat l’alcalde i el director general.

Les aules provisionals que acolliran l’alumnat mentre duren les obres se situaran als voltants del poliesportiu Isabel Fernández, on l’Ajuntament disposa d’un solar.