Durant 3 dies, Madrid es converteix en la capital mundial de la gastronomia i en aquesta edició de 2020, Elx continua apostant per la promoció d’un dels nostres productes estrela, la magrana mollar, que gaudeix del reconeixement de la Denominació d’Origen Protegida.
Visitelche participa en una nova edició d’aquest congrés internacional de gastronomia, que per primera vegada se celebra a IFEMA (Fira Madrid), del 13 al 15 de gener, dins de l’estand de la Comunitat Valenciana, amb la col·laboració de l’Associació d’Aliments d’Elx, els productes del Camp d´Elx i la Denominació d’Origen Protegit Granada Mollar d’Elx, que té una especial rellevància, i reforça així la seua imatge com a producte amb Denominació d’Origen Protegida, distinció que fa únic aquest producte il·licità. També tenen presència destacada alguns dels productes de l’Associació d’Aliments d’Elx com Ibarra Abadía Tomachaf, suc de magrana Granavida, olis de l’Almàssera El Tendre, Margus Snacks i La Vaqueria del Camp d´Elx, entre altres.
Visitelche participa en aquesta trobada gastronòmica en la línia de la seua estratègia de promoció i comercialització dels productes i la riquesa gastronòmica de la ciutat i del Camp d ´Elx.
Es tracta d’una trobada en el qual s’organitzen demostracions, tastos i degustacions de productes (olis, vins, formatges, begudes, fruites i verdures, licors, entre altres), a més de sessions de treball, conferències, i concursos, on participen xefs de renom internacional i noves promeses procedents de tots els països.
A més, aquest congrés gastronòmic internacional és un punt de trobada entre productors/es, distribuïdors/es, restauradors/es i cuiners/es de tot el món, que acudeixen a aquest esdeveniment cada any per a establir i reforçar els seus contactes comercials en relació amb la gastronomia.
Les dades de Madrid Fusión:
En la passada edició 2019 es van donar cita un total de 1.896 congressistes, 114 ponències, a més de 200 expositors i 12.900 visitants.
D’altra banda, la pàgina web de Madrid Fusión va rebre entre els mesos de gener i febrer més de 135.000 visites.
Aquestes dades ens ofereixen una visió molt detallada de la dimensió i la rellevància d’aquesta trobada gastronòmica en el panorama internacional on els productes d’Elx es mostren també com un referent gastronòmic.