Indestructibles

Indestructibles

Les Regidories de Cooperació al Desenvolupament i Cultura de l’Ajuntament d’Elx i la Universitat Miguel Hernández, presenten l’exposició “Indestructibles”. Aquesta mostra és un recorregut per històries de xiquets i xiquetes que, malgrat veure’s afectats per la guerra, el terrorisme, la pobresa, la falta d’aigua o d’educació, o els efectes del canvi climàtic, aconsegueixen tirar avant gràcies al seu esforç i resiliència.

Els autors de l’exposició són:

Alfons Rodríguez, fotògraf i realitzador documental. Ha realitzat històries ocorregudes en més de 100 països. La seua obra ha sigut reconeguda amb diversos premis i ha sigut publicada en diferents països i mitjans com la revista National Geographic, Le Monde Diplomatique, Der Spiegel, El País, La Vanguardia, El Mundo, i un llarg etcètera de mitjans de primer nivell. També ha exposat en països de tots els continents, com els Estats Units, Bòsnia i Hercegovina, el Marroc, Mèxic, Itàlia o el Senegal.

Alfons ha col·laborat amb organitzacions com les Nacions Unides, UNICEF, ACNUR, Metges Sense Fronteres, Acció contra la Fam, Oxfam, i unes altres.

Xavier Aldekoa, periodista. Ha desenvolupat la major part de la seua carrera professional a Àfrica, cobrint conflictes i temes socials en més de 45 països africans. És autor de diversos llibres sobre aquest continent, corresponsal de La Vanguardia a Àfrica, realitza reportatges de televisió per a diferents mitjans com Telesur, TVE i 8tv, i és cofundador de la Revista 5W i de la productora social Muzungu. Ha rebut diversos premis de la premsa pel seu destacat treball.

L’exposició podrá visitar-se del 5 al 29 de març de 2020 a la sala La Llotja Medieval, a la plaça de Baix 1, d’Elx.

Horaris:

De dimarts a dissabte, de 10.00 a 14.00 i de 15.00 a 18.00.

Diumenges i festius, de 10.00 a 14.00

Dilluns, tancat.